Sunday 9 September 2012

hmmm :/

Assalamualaikum ,

    Semalam , aku terpaksa tengok lagi diorang dating :) semalam , aku terpaksa tengok lagi diorang berdua-duaan :) semalam , aku terpaksa tengok diorang share coklat cadbury :) semalam , arghhhh , sakit hati , jealous , happy , sedih . yang pasti , semua perasaan ada dalam diri aku semalam :) Hmm , walaupon semalam depan diorang aku senyum , ketawa , amik gamba diorang tengah suap sesama sendiri , itu tak bermakna aku betul-betul happy and tak sedih time tu . kan ? hmm , entahlah . "membiarkan" diorang bahagia memang sakit , sakit sangat tapi , dalam masa yang sama , aku happy sebab diorang bahagia . Korang pon mesti happy bila tengok orang yang korang sayang happy kan ? kan ? aku tak sabar nak dengar ayat "kitorang dah couple" dari mulut alia . tak sabar gila! walaupon aku akan menangis time dengar ayat tu . hahaha :) Alia happy gila semalam . Dia happy gila sampai lupa aku ada dekat situ :) cehhh , teruk betul -_-
#aku doakan korang kekal dan bahagia yo :3

No comments:

Post a Comment