Monday 10 September 2012

HiewHiew :3

Assalamualaikum :)

         Semalam aku terlanggar Ammar dan Erna ada disitu . Hahaaha , confirm dia jealous gila semalam xD fuhh , sejak terlanggar dia semalam , dia asyik pandang aku je . Tapi aku diam jelah coz aku taknak dilabelkan "perasan" . And semalam jugak aku menyesal sebab tak masuk library . kenapa ? coz Amir ada dekat dalam , tapi nasib aku baik sebab Amir pergi kantin . Hm , kenapa Allah cipta dia sebegitu handsome ? *melting*
Masa balik pulak , aku dah dapat phone aku balik . hurrayyy *lompat macam budak kecik* apa lagi , aku on lah phone tu . Tengoj-tengok ada 5 message . Check satu-satu msg , maxis , maxis , maxis , Erna , Wan , ehh kejap . Wan ? serious ? Wan msg aku ? time tu happy gila . lompat macam budak kecik depan Alia . K malu :3 Balik je , letak beg , pakai tudung balik , amik duit , pergi topup , balas msg Wan , Wan pulak reaply balik then aku reaply balik then Wan reaply lagi :D #Lupa dekat Zharif terus masa nieyh :'/ . Tapi tetiba Wan tak reaply -_______- dah tidur ke mamat tu ? eh , ponat eden tunggu nieyh ha -.-
OHH MY CRUSH :3

No comments:

Post a Comment