Monday 13 August 2012

Bila Tak Cerita , Orang Nak Tau Jugak . Bila Dah Cerita , Meleleh Lah Segalanya :'D

Assalammualaikum ,

     Hmm , nieyh lah akibat bila ade BFF yang nak tahu segala benda -.-
yeahh , tadi dalam kelas aku dengan Alia baru je tau yang parents Erna dah cerai . Weeeee , aku ngan Alia memang terkojot gila lah kan ? well , tak sangka yang BFF kami ade masalah besar gila dan tak cerita kat kitorang :')
Selama nieyh , die aku tengok happy je , macam orang takde masalah ponn kecuali masalah yang kecik kecik . sumpah aku tak sangka . semua orang tak sangka . Erna , Erna. Bukan nak story mery ngan kitorang , diamm je -_-
Hmm , aku ngan Alia pon nak tau cerita , then kitorang tanya lah kat die . Tapi aku dah cakap tak payah nanti dia menangis tapi dia still nak cerita , dia cakap takde makna nya die nak menangis -.-
aku ngan Alia pon dengar je lah cerita dia ,
Tiba tiba , mata erna dah banjir dah -.-
Hmm , sebagai tanggungjawab sebagai kawan , kitorang pon pujuk lah die then peluk dia ^_^
Baru nak menghangat kan lagi suasana , tapi cikgu masuk dahh :'(
nasib baik jugak lah , cuba kalau cikgu tak masuk then die sambung cerita . tak ke banjir kelas tuu ?
Okay lah , aku pon dah merepek sangat kat atas tuu -.-
                                                   HOLLA HOLLA . BYE ^_^

No comments:

Post a Comment