Wednesday 15 August 2012

air mata oh air mata ~

Assalammualaikum ,

        Aku nak gelak gila gila bila ingat aku nangis sebab tengok cerita nada cinta <3
Hmm , korang tau kan cerita yang bertajuk " Nada Cinta " ? cerita yang dah setahun tak habis-habis lagi tu ? dah lah makin lama makin bosan . Adik aku pulak peminat setia cerita itu , hmm , terjebak sama lah tengok . Aku selalu gelakkan adik aku bile die menangis tengok cerita nada cinta nieyh , aku cakap kat die macam nieyh " Tengok nada cinta pon boleh nangis ke ? hahaha ! "
Tapi hakikat nya , aku pon menangis sebab tengok nada cinta semlam xD bukan apa , episod semalam memang sedih pon lah :P siapa yang tengok mesti tau kan ? aku bukan nya sengaja ponn . *tarik muka*
Tapi tak mungkin heroin , parents die , cikgu die , mati macam tu je . Tapi episod semalam sudah menunjukkan yang diorang betul-betul dah mati . Takkan lah mati kot ? tapi kalau tak mati , macam mana pulak ? sebab semua orang dah baca yasin , takkan lah die nak buat tetibe je diorang bangun ? confirm orang yang tengah baca yasin tu lari lintang pukang . wakakakaka xD
Tapi kalau mimpi , siap lah , aku baling-baling TV tu - bazir air mata aku je -
  okay , sesat tetibe cerita nada cinta didalam blog aku . K bye korang :D

No comments:

Post a Comment