Sunday 8 July 2012

hyee , assalammualaikum . tadi akuu bukak facebookthen ade ayat sweet pulak .
Girl : We're best friends right ?

Boy : Yes of course.

Girl : So be honest with me, who do you like ?

Boy : No one. I love someone.

Girl : Ohh, she must very lucky.

Boy : Definitely. I've loved her over since I met her.

Girl : Really? Well since we're best friends, I wanna meet her. Go call her.

Boy : Ohh okayhh.
*Boy takes out his phone, dials her number *

Girl : Wait, hold on I think I'm getting a call.
* answers the phone *

Girl : Hello ?

Boy : I LOVE YOU ! ♥
HAHA . orang cakap kalau bestfriend dari kecik , mesti masing-2 akan ade perasaan di antara satu sama lain kan ? tapi tak tau lahh betul ke tak . and biasanya , pasangan yang macam nieyh ialah couple yang paling sweet dalam dunia nieyh , kan , kan ? well , mase kecik dulu mesti dorang selalu main kejar-2 and macam-2 lagi lahh . HAHA , kaylahh bye , akuu nak out . tuu je untuk post nieyh , akuu pon dah tak tau nak cakap ape :P .

No comments:

Post a Comment