Saturday 21 January 2012

Faizal Tahir !

                   okay now , hari tu saya pergi genting buat kali ke tiga , and setiap tahun tu jugak akan ade artis yang buat konsert kali pertame saye pergi anita serawak yang datang , kali kedua saya tak tau tapi kali ketiga FAIZAL TAHIR yang datang woooo ! disebabkan itulah saya dengan kakak saya pergi konsert tu best gileeeeeeeeeeeeeee =) tak sangka boleh nengok faizal tahir depan mata kan . erm akak saya cakap die hensem gile mase tu tapi saya nengoknye biase saje . tapi die nyanyi lima lagu je =( tapi takpe la , asalkan dapat tengok die live , hehe memang meriah gile mase tu ( memey ar ) mase pengacara die sebut je nama faizal tahir semua orang berdiri woo lepastu semua jerit faizal tahir, faizal tahir , haha okay la sampai disini sajerk ye saya nak pi makan jap =) bubye . ( gambar faizal kat atas ni , gambar die mase tengah buat konsert tu ! )

No comments:

Post a Comment